2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

رسیدن...

یقینا شیرین ترین فــعل این قند زبانِ پارسی ست...

مثل....

رسیدن از یه راه دور و دراز به خونه....

رسیدن گلابی های شیرینِ باغ خانجون....

یا

رسیدن به جوابِ سخت ترین تستِ ریاضیِ کنکــور...

مثلا....

رسیــدنِ من به تــو....

من به تــــو...

من

به

تــــــو....



😢

...

شلوم🙁

سلام 

دلم دارع میترکه سوگی   

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوگی چیه🙁 دل من ترکیده ☹☹☹میخوام خودمو بکشم میترسم بمیرم🙁

        خودتو نکشیا 

میمیری به نظرم بخوای بکشی خودتو       

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
اوهوم ☹میگم چرا فالودم اب نمیشمه بخورمش😕🤘

چایی منم خنک نمیشه بخورم 

بیا ی ذره فالوده بریز تو و چایی من منم ی ذره چایی بریزم توو فالوده تو 

نظرت؟؟؟؟  

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
آآتو این گرما چای واسه چیته چیکولی جونم😲😲😲😆😆😆😆

خیلی دوس دارم 

خیلیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
من دارم نهار میخورم😐

😦کی صبحونه خوردی فرزندم🤔

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز