2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

رسیدن...

یقینا شیرین ترین فــعل این قند زبانِ پارسی ست...

مثل....

رسیدن از یه راه دور و دراز به خونه....

رسیدن گلابی های شیرینِ باغ خانجون....

یا

رسیدن به جوابِ سخت ترین تستِ ریاضیِ کنکــور...

مثلا....

رسیــدنِ من به تــو....

من به تــــو...

من

به

تــــــو....



😢

...

شلوم🙁

سلام 

دلم دارع میترکه سوگی   

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سوگی چیه🙁 دل من ترکیده ☹☹☹میخوام خودمو بکشم میترسم بمیرم🙁

        خودتو نکشیا 

میمیری به نظرم بخوای بکشی خودتو       

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
اوهوم ☹میگم چرا فالودم اب نمیشمه بخورمش😕🤘

چایی منم خنک نمیشه بخورم 

بیا ی ذره فالوده بریز تو و چایی من منم ی ذره چایی بریزم توو فالوده تو 

نظرت؟؟؟؟  

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
آآتو این گرما چای واسه چیته چیکولی جونم😲😲😲😆😆😆😆

خیلی دوس دارم 

خیلیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
من دارم نهار میخورم😐

😦کی صبحونه خوردی فرزندم🤔

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش