2789
عنوان

تب

61 بازدید | 5 پست

احساس میکنم تب دارم 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید
خب چیکاراز دست ما بر میاد؟ 

نمیدونم والا به نظرتون برم دکتر 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیدونم والا به نظرتون برم دکتر 

کرونا گرفتی شاید

دکتر میخاد چیوار کنه واسن

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
کرونا گرفتی شاید دکتر میخاد چیوار کنه واسن

آخه جایی نرفتم 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز