2777
2789
عنوان

کرونا

121 بازدید | 9 پست

میدونم خودتون بهتر اینارو میدونید فقط میخواستم تاکید کنم  بگم خواهش میکنم رعایت کنید شیوع کرونا بشدت زیاد شده برید قرنطینه خانگی ،خوراکی هایی ک از بیرون میخرید رو حتما ضدعفونی کنید واسه دور دور از خونه بیرون نرید بقیه اعضا خانواده هیچی زندگی بچتون براتون مهم باشه ک هنوز کلی از دوران زندگیش مونده

چی میشه حقوق یه روزتون رو بزارید واسه یکماه ماسکی ک بخواید هر روز بزنید؟از ماسک های قابل شستشو استفاده نکنید اگ میخواید از اونا بزنید ک نزنید سنگین تره

واسه چن ماه رفت و آمدهاتون روبا فامیل قطع کنید،مهمونی نرید خرید لباس رو تعطیل کنید

اگ خدایی نکرده بیمار بشید و به بچه خودتون یا خانوادتون انتقال بدید بعدش پشیمونی و افسوس هیچ فایده ای نداره تو دوستامون یه بچه ۵ماهه کرونا گرفته مادرش،پدرش،مادرو پدر بزرگاش همه بس براش گریه کردن دیگ جونی ندارن ،دردناکتر از بیماری بچه براشون اینه ک مقصر خودشونن عدم رعایت خودشون باعث این شده خودتون جای اونا بزارید و رعایت کنید❤

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی

سکته دارم میکنم از استرس 

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان داشتم مراسم ختم سیروس گرجستانی رو میدیدم الگوهای جامعه تو حلقه هم بودن 

اینجوری کرونا عمرا ریشه کن بشه

خدا بهمون رحم کنه بااین بی شعوریه اکثریته مردم

دوباره میسازمت💪

ولی واقعا امروز اومدم دکتر میبینم اکثرا ماسک زدن تازه باورم شد واقعا شیوعش زیاد شده.مامان من که اصلا ماسک نمیزنه خدا رحم کنه😭هرچی بهش میگم بی فایده اس

شازده کوچولو پرسید تو سواد داری؟روباه گفت سواد ماله آدم هاست من شعور دارم
اون بچه پنج ماهه حالش چطوره ؟

تا اونجایی ک میدونم متاسفانه دوبار از تب شدید تشنج کرده

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
اون بچه پنج ماهه حالش چطوره ؟

وضعیت ریه هاشم داغونه

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز