2777
2789
عنوان

اسم

101 بازدید | 13 پست

اسم سامیارو سورنا چطوره بنظرتون

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سورن باکلاس تر از سورنائه به نظرم

سامیار تو سلیقه من نیست

سام و سورن رو ترجیح میدم

          بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران.       کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
چرا اسمای دیگه ای انتخاب نشن؟

من اسم های آریایی رو ب بعضی اسم های بی ریشه ک بعد یه مدت از مد میرن ترجیح میدم سلیقه ای هس🙂

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
اسم بی ریشه مثال بزنید

الان مشکل شما چیه عزیزم بازجویی میکنی؟من بین اون دوتا نظر خواسم اگ شما ب اسامی دیگ علاقمندید میتونید بگید خوشتون نیومد یا اصلا نظر ندید نمیخواد ب خودتون فشار عصبی وارد کنید

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
جفتشو دوست دارم  سورنا رو بیشتر

مرسی عزیزم

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز