چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
هر کس تفکرش با تو متفاوت است، دشمنت نیست. انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین. یه خانم با نام کاربری من برای خودش اینجا اکانت درست کرده جهت اطلاع بگم اون من نیستم و هیچ ارتباطی با من نداره فقط از نام کاربری من استفاده کرده که من از این کارش واقعا ناراحت هستم
عزيزم فقط هروقت حس درد داشتي فورا يه شياف بزار...بله خودت ميتوني بزاري..تموم سختيش مال هفته ي اوله..به هرحال زايمان سخته مخصوصا سزارين ولي خدا خودش تحملشو به آدم ميده
محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....