2789

بعضی هاش دوروغه پیاز داغشو زیاد میکنن باور نکن

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

ای خداااا از دستتت من ک از دیشب تا الان درگیر ی دعوای حسابی ام با نامزدم توهم زدم از وقتی اوندم اینجا ثانیه ب ثانیه چکش میکنم بیس چاری گوشیم دستمه ببینم هست یا ن دیشبم ک پوکیدم اگه کوتاه نمیومد ک تا الان خودمو نابود کرده بودم بخدااا منم دیوونه شدم رفت

هر آنچه گذشت مقدمه است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره منم همینو میگم اما بالاخره بهم فشار اومد و خواب دیدم.واقعیت نشه صلوات خخخخ


    

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

ای خداااا از دستتت من ک از دیشب تا الان درگیر ی دعوای حسابی ام با نامزدم توهم زدم از وقتی اوندم اینج ...

خخخخخ الهی پ تو هم حساس شدی.

بابا اینجا باید مطالب و پست های روحیه بخش بذارن اما همش منفی نگر میذارن.

خخخخخ الهی پ تو هم حساس شدی. بابا اینجا باید مطالب و پست های روحیه بخش بذارن اما همش منفی نگر میذار ...

ای بابا واقعا بخدااا ادامه داشته باشه یه کاری دست خودم یا اون میدم هرچتد تنها شانسم اینه اون اصلا ب رو تودش نمیاره

هر آنچه گذشت مقدمه است

[QUOTE=141372680]ای بابا واقعا بخدااا ادامه داشته باشه یه کاری دست خودم یا اون میدم هرچتد تنها شانسم اینه اون اصلا ب ...[/QUOTE

وای ن خدا نکنه.از من میشنویا هر وقت عصبانی شدی آهنگ شاد گوش کن.برو دوش بگیر.نذار حرفای اینجا روت تاثیر بذاره.من اصلا دنبال آهنگ غم نیستم.فقط شاد.حتی لحظه ای ک انگار میخام منفجر بشم

دعوا نکن حیفه.این لحظات بر نمیگردن.با هم شاد و شنگول باشین

😐😐😐چی بگم خودم تو دوره پی ام اسم این چند روزم بیکار زیاد میام اینجا اینجا ام ک ماشالا همش خیانت دیگه دارم کلافه میشم

هر آنچه گذشت مقدمه است
😐😐😐چی بگم خودم تو دوره پی ام اسم این چند روزم بیکار زیاد میام اینجا اینجا ام ک ماشالا همش خیانت د ...

منم معتادش شدم اما سعی میکنم روم تاثیر نذاره.چون واقعا آدم کم کم بدبین میشه.

اما عجب خوابی بودا غیرتی شده بودم خخخخ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز