2789
عنوان

درد دل😔

110 بازدید | 6 پست

بچه ها من خیلی چیزا رو دلم سنگینی میکنن،خیلی سختیا داشتم و دارم میدونم زندگی همینه و سخته، اما به این نتیجه رسیدم هیچ کس هیچ کس آدم رو عمیقا درک نمیکنه..وتنهایی چیزیه که در آخر حس میکنم😔

شمام مثل منین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونم و نیستم، ولی عجیبه برام..

منم خیلی تنهام اوایل خیلی سخت بود حس خفگی داشتم الان وقتی دورو برم شلوغ میشه حس نفرت انگیز میگیرم

 وقتی تو زندگیت به مشکل بر خوردی،از خدا گلایه نکن، به این فکر کن زندگی کیو جهنم کردی ک داری تقاص کارتو پس میدی' خودم تعلیق کردم!
منم خیلی تنهام اوایل خیلی سخت بود حس خفگی داشتم الان وقتی دورو برم شلوغ میشه حس نفرت انگیز میگیرم

من البته منظورم بیشتر تنهایی باطنیه نه ظاهری،،،۱۰۰۰بار شده ظاهرا تنها نبودم اما هیچ کی درکم نکرد 

من البته منظورم بیشتر تنهایی باطنیه نه ظاهری،،،۱۰۰۰بار شده ظاهرا تنها نبودم اما هیچ کی درکم نکرد&nbs ...

منم همینطورم‌عزیزم

 وقتی تو زندگیت به مشکل بر خوردی،از خدا گلایه نکن، به این فکر کن زندگی کیو جهنم کردی ک داری تقاص کارتو پس میدی' خودم تعلیق کردم!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز