2789
عنوان

دیشب😔

1172 بازدید | 67 پست

خواب دیدم که باردارم ۹ ماهم بود نزدیکای زایمانمم بود تکونای نی نی م رو حس میکردم همش دست میکشیدم رو شکمم چه حس خوبی بود 😔 بعد یهو متوجه شدم نی نی م تکون نمیخوره مامانم اومد خونمون گفتم بچه تکون نمیخوره بریم دکتر مامانم بردتم دکتر تو راه به بابام زنگ زد گفت داریم میریم دکتر سونوگرافی کنه ببینه وضعیت بچه چجوریه هم با خوشحالی به بابام میگفت این بار تاریخ زایمان میگه ، کم مونده دخترمون زایمان کنه 

وا حسرتا همش خواب بود 😔

من همیشه حسرت هامو تو خواب میبینم 😔 

حسرت هام بچه دار شدن و خبر گرفتن مامان و بابام ازم 😔 

خدایا شکرت 🌷

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

الهیییی😢😢😢😢.دعای فرج بخون چاره سازه..الهی عظم البلا و برح الخفا...

قشنگ ترین روز زندگیم ۱۴شهریور ۱۴۰۰ شد؛روزی که دخترم،فرشته نازم،شاخه گل ارغوانم،نفسم،دنیا اومد  دخترم پا به دنیا گذاشت و شد همدم مامانش شد دنیای باباش  دوست دارم الینای قشنگم     

من شاید امروز رفتم مزار شهید سلیمانی اگه رفتم حتما برات دعا میکنم ۰۰۰۰

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز