نمیدونم چرا فکر میکنم از وقتی بچه دارشدیم منو شوهرم از هم دور شدیم قبلا قبل خواب حتما بلید بهم میگفتیم دوستت دارمو ی بوس هم میکرد الان بچه اومده وسط اونم اصلا ذبگ کمتر بهم توجه میمنه امشب دلم گرفت..😢
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم بچه رو وسط نزار هیچوقت ..شما کنارهم باید باشید بهش توجه کن گاهی مردا بعد بچه میرن تو لا ...
اخه همش 28روزه زایمان کردم..اولا بچه رو میزاشتم پیشش دیگ همش الان وسطه..میخوام از وسط بگیرمش میترسم ناراحت بشه..حس کمبود محبت دارم دلم گرفت تا قبل زایمان خوب بود از وقتی ک بچه اومد حالا قبل خوابش فقط بچه رو بوس میکنه نگاهش میکنه میخوابه دیگ زنش مهم نیس😢