2789
عنوان

دخالت

70 بازدید | 8 پست

سلام. من دو ساله عقدم. اگه بخایم عروسی بگیریم حداقل تا 7هشت ماهه دیگه نمیتونیم. هیچ مشکلی از طرف خانواده هام نیست همه چیمون تکمیله... خانواده هام اینو درک میکنن حتی خانواده من ک اصلا رسم نداشتیم بیشتر ازچند ماه دخترو پسر عقد بمونن... امااا چون ما ازدواجمون فامیلیه☹️ بقیع خیلی دخالت میکنن مامانم بنده خدا خیلی با ما راه اومده حالا این عمه مون خدابگم چیکارش کنه زنگ زده ی سری چرتو پرت گفته مامانمو آتیشی کرده

چی گفته مگه؟

من یه خانوم خوشبختم که یه همسر زحمتکش و خوب دارم ما دوتا گلپسر هم داریم که از ته دل دوستشون دارم و منتظر اتفاق ها و خبرهای خوب در مسیر زندگیمون هستیم❤️❤️❤️❤️ دوستتون دارم از ته قلب ❤️❤️❤️❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ک آره چرا تالار نمیگیرن. یا میگه اصلا عروسی نگیرین شما بزرگترین چرا کاری نمیکنین... تو خونه بگیرین 😑و یه عالمه حرف دیگه اقا بگین من چ برخوردی داشته باشم... ب شوهرم بگم؟ چی کارکنم وسط زندگی ما نلولن؟ 

خانواده شما و خانواده شوهرت هرکاری میکنید با هماهنگی هم باشه و حرفتان رو تو فامیل بروز ندید بین خودتان باشه تا زمان عروسی هم رفت و آمد کم باشه و اگر سوالی کردن هردوطرف بگید معلوم نیست آمار ندید

خدایا شکرت که هوامو همه جوره داشتی حتی تو بدترین شرایط و جایی که اصلا فکرش نمیکردم خدایا مراقب دخترکم باش میخوام بهترین تو اخلاق و رفتار باشه موفق و با خدا و مردم دار باشه خدایا تو تربیتش بهم کمک کن   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز