2777
2789

    

الان میان میگن اون پرستار داره اگه من پرستار داشتم 14 تا میاوردم   

یه عده هم میان میگن اصلا ننگ نیست   

  فــــــــاطــمه سادات هستم همــسر آقا حـــــامد و مــامـــان ســید میـــثــاق عزیزم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تازه اونا ستاره‌هاشون با چند شکم زاییدن ستاره و سوپر مدل هستن، بازیگرای ایرانی تو ۴۰ و چند سالگی شوهر میکنن و بچه میارن که نترکن

🍃إِلٰهِى كَيْفَ أَدْعُوكَ وَأَنَا أَنَا ؟ وَكَيْفَ أَقْطَعُ رَجائِى مِنْكَ وَأَنْتَ أَنْتَ ؟🍃❤خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟❤

کی گفته اقا من خودم اگه ازدواج کنم یکی از مهمترین دلایلش بچست

تیکر بارداری نیست                                                                                                  این آخرین فرصته                                                             شُد شُد،نشد رهاش میکنم 
لابد از اونایی هستی که یکی دوست نداره بچه بیاره از نظرت ننگه، واسه همین اینطوری فکر میکنی

نه اتفاقا   

من کاری به عقیده و زندگی بقیه ندارم ولی خیلیا خودشون علنن میگن ننگه    یکی همین جا گفت بچه دومم رو باردارم روم نمیشه به کسی بگم چون تو خانوادمون کسی دوتا نداشته همه تک فرزندن و اینا  حالا زشته بفهمن من دو تا میخواستم  

  اگه این احساس ننگ نیست پس چیه   

  فــــــــاطــمه سادات هستم همــسر آقا حـــــامد و مــامـــان ســید میـــثــاق عزیزم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز