mohamadaryan مدیر استارتر عضویت: 1398/11/13 تعداد پست: 187 عنوان استخر 66 بازدید | 7 پست من مربی شنا هستم ۳ ماه تعطیلیم شاگردام و دوستام دوست دارن استخر و زود باز بشه ولی خیلی خطر داره به نظرتون باز میشه ؟ 1399/02/25 | 14:33 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
2hanim عضویت: 1398/08/06 تعداد پست: 53922 خدا کنه باز شه زود تر منم خیلی استخر دوست دارم خیلی دلم تنگ شده😢😢 بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
mohamadaryan مدیر استارتر عضویت: 1398/11/13 تعداد پست: 187 اخه آب و چه جوری کنترل کنن اون همه جمعیت ماسک و دستکش هم نمیشه زد
ahoo71 عضویت: 1399/02/13 تعداد پست: 1321 خدا کنه باز نشه چون من قبل کرونا ثبت نام کرده بودم کلاس الان اگه باز شه مجبورم برم وگرنه پولم میپره
mohamadaryan مدیر استارتر عضویت: 1398/11/13 تعداد پست: 187 کل شاگردای من همین حالت هستن که پیگیر هستن
شوکولاتی عضویت: 1398/12/07 تعداد پست: 6905 خدا کنه باز شه :) وزن اولیه ۷۰ هدف ۶۶ ایشالا تا تیر ماه میترکونم :)
شوکولاتی عضویت: 1398/12/07 تعداد پست: 6905 کرونا پس چی اخه نمیگیریممممممم دلممممم آب میخاد :) وزن اولیه ۷۰ هدف ۶۶ ایشالا تا تیر ماه میترکونم :)