2777
2789
عنوان

کیک سیب

112 بازدید | 9 پست

کیک سیب درست کنم خوشمزه میشه من تاحالا درست نکردم

فقط 33 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

پای سیب؟

بوسیدمش در کافه های خسته ی در راه                    بوسیدمش از غم جلوی درب دانشگاه                                    بوسیدمش در رودسر , بر ماسه های داغ                              بوسیدمش در شهر بعد از خوردن شلاق
پای سیب؟

بله

فقط 33 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوشمزه میشه

البته من اون مدلش ک رنده میکنی مث کیک هویج رو خوشم نمیاد

اون ک سیب تیکه میکنی میچینی رو خمیر کیکت و روش دارجین گ پودر قند و میزاری بپزه محشره طعمش

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊
بله


https://gymito.com/blog/bake-apple-pie/

من با رسپی این درست میکنم خوب میشه

بوسیدمش در کافه های خسته ی در راه                    بوسیدمش از غم جلوی درب دانشگاه                                    بوسیدمش در رودسر , بر ماسه های داغ                              بوسیدمش در شهر بعد از خوردن شلاق
بله

کیک سیب و پای سیب دو تا چیز مختلفن ک

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊
خوشمزه میشه البته من اون مدلش ک رنده میکنی مث کیک هویج رو خوشم نمیاد اون ک سیب تیکه میکنی میچینی ر ...

اره منم میخوام سیب تیکه کنم بزار روی خمیر

فقط 33 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

من درست کردم چند شب پیش مایه کیک وانیلی درست کردم فقط توش سیبم ریختم  خوب بودددد😍

داخلشم سیب گذاشتی یا فقط روش

فقط 33 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز