2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کوکو میخوام بخورم .با فرنی 

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤از خدا میخوام هیچ بچه ای هیچ کجای دنیا مریض نشه🍂خدا جونم بابت تمام گناه هایی که کردم و تو رو اون لحظه بالاسرم ندیدم توبه 😔 میشه برام صلوات بفرستین که خدا گناهامو ببخشه 😢🥀

دمی گوجه درس کردم😍😍😍 اوووف با ماست و خیار😍

مادربزرگم میگف:هرموقع از خدا ناامید شدی حتما شیطون بغلت کرده!وقتی سایه شیطون نزدیک دیدی فوری بایست.سر سجاده بایستی و قامت ببندی قد شیطنتش بهت نمیرسه.فقد دست روی گوش هاش میزاره تا صدای لبیک گفتن به درگاه حق نشنوه.سجده که طولانی شد بدنش از تقلای بلندکردنت درد میگیره.ذکرتو بلند بگو بزا اون جیغ بکشه که نشنوه.کر و کور و فلجش کن حتی اگه تن خودت رو به ناتوانی بود.. ❤love it or leave it...❤.یا بهش عشق بورز یا ترکش کن❤

امشب جشنواره غذا داریم😄😄

یکم عدس پلو

یه ظرف الویه

کوفته هم پختم چون خواهرشوهر هوس کرده فردا براش ببرم

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
عه ثواب داره هاااا ما اصلا نمیخوابیمم🤣🤣🤣

نه وقتی بیدار میشیم کلا خواب آلو هستیم هیچی هم نمیچسبه 

ای جماعت عاشقم من... عشق جذابم حسین دی.... هچکسه باش ایرمرم چون منیم اربابیم حسین دی 😭😭😭😭
دمی گوجه درس کردم😍😍😍 اوووف با ماست و خیار😍

عاشقشم😋😋😋

دلم خواست😪😪

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز