2777
2789
عنوان

پدر سختگیر

233 بازدید | 11 پست

خانوما میشه بیاید 

من ۲۲ سالمه دانشجوام 

حسرت ی عشق واقعی مونده به دلم 

بیشترشم تقصیره بابامه برای اینکه میشه گفت محدودم 

میرم دانشگاه میام با دوستام میرم بیرون ولی اینحوری نیست که بتونم با ی اکیپ دختر و پسر برم و بیام خب پس من کجا ممکنه با کسی آشنا شم به قصد ازدواج؟؟؟ 

دنبال دوستی و اینا نیستم 

ولی دلم میخواد کسی باشه باهاش آشنا شم اونم به من علاقه مند شه و بعدم ازدواج 

به نظرتون چیکار کنم؟؟

کسی تو شرایط من بوده که الان ازدواج کرده باشه؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


تو که تو تاپیکهات نوشتی دوست پسر داری!

دیگه چکار می خوای بکنی، باباتم انگار نه انگار؟؟؟


در تجربه ی عشق تو نزدیکی ام آموخت!        هر قدر شوی دور، همانقدر عزیزی...!
منو دوستامم همینطوری هستیم خب مخفیانه با پسر میریم بیرون😐

کجا باهاشون آشنا میشید؟؟

مثلا میگم ما با دوستام میریم ی ناهار بیرون. وی دوری میزنیم و میایم خونه 

شبا هم دیروقت نمیتونم بیرون باشم مثلا ۷ اینا خونه ام 

تازه بیرون بودنی هم باید مشخص باشه با کی بیرونم 

کجا باهاشون آشنا میشید؟؟ مثلا میگم ما با دوستام میریم ی ناهار بیرون. وی دوری میزنیم و میایم خونه&nb ...

اولا با همکلاسیای پسرمون 

بعدا دیدیم اوسکلن به درد نمیخورن با دوستم رفتیم بیرون پسرا خودشون اومدن 😂

تو که تو تاپیکهات نوشتی دوست پسر داری! دیگه چکار می خوای بکنی، باباتم انگار نه انگار؟؟؟

اون مال قبل بود 

ی آشنایی از اینستاگرام داشتیم 

حتی من باهاش سر قرار نرفته بودم 

کجا باهاشون آشنا میشید؟؟ مثلا میگم ما با دوستام میریم ی ناهار بیرون. وی دوری میزنیم و میایم خونه&nb ...

خب خوبه ک همینقدر. مثلا شب میخای بری بیرون ک چی. اشنا بشی یا پسره ببرتت....؟ طفلی بابات

خیلیا هستن شام میرن بیرون :/ اصلا مسریدتو زندگیم نیست ک بخواد جایی ببره 

منک شبو قبول ندارم خود پسرا یجورین فک میکنن شب بری ینی خرابی.ولی روز  بهتره. بعدم از این پسرا ک خ ریلکس باشن شوهر زندگی کن درنمیاد. شام بیرون رو بذار واس فاصله بین خواستگاری تا عقد.

منک شبو قبول ندارم خود پسرا یجورین فک میکنن شب بری ینی خرابی.ولی روز  بهتره. بعدم از این پسرا ک ...


به نظرتون چجوری میتونم یکی رو پیدا کنم ک باهاش اشنا بشم بعدم ازدواح؟

نمیتونم بشینم ک ببینم تو فامیل کسی میاد یا نه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز