2789
عنوان

حس بد

65 بازدید | 6 پست

سلام.خوبید؟

من یه مدته به شوهرم خیلی شک دارم.یچیزایی تو گوشیش دیدم که همش انکار کرد ولی دلم اروم نمیگیره پنهون کاری زیاد میکنه ادمی هم نیست بشه به راحتی گردنش گذاشت چیزیو بنظرتوت چیکار کنم مطمئن شم چیزی،هست یا نه

منم دقیقا مث شما بودم فایده نداره هر چی بیشتر کنجکاوی کنی بیشتر بحث و دعوا اتفاق میوفته فقط بی اهمیت باش من خیلی تلاش کردم ولی به قول شما شوهرم قبول نمیکرد و زرنگ تر از این حرفاس پس سعی کن خودتو عذاب ندی

زن ها، گاهی اوقات حرفی نمی زنند چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود! تنها با نگاهشان حرف می زنند… به اندازه یک دنیا با نگاهشان حرف می زنند. اگر زنی برایتان اهمیت دارد، از چشمانش به سادگی نگذرید! به هیچ وجه…

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم دقیقا مث شما بودم فایده نداره هر چی بیشتر کنجکاوی کنی بیشتر بحث و دعوا اتفاق میوفته فقط بی اهمیت ...

بنظرت میشه؟؟؟میشه بیخیالش باشی؟

من نمیتونم واقعا.میفهمم چقد فاصله افتادع بینمون همش میگم شاید بخاطر دعواهایی که میکنیم ولی میدونم دروغه.فقط دنبال یه راهیم که بزارم گردنش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز