2777
2789
عنوان

سلام

197 بازدید | 25 پست

شوهرم منو دوماهه از خونه بیرون کرده دنبالمم نیومده  مصمم به جداییه از طرف ما بهش تماس گرفته شده که تکلیف چیه ولی مارو پیچونده و الکی گفته ک با خانومم حرف میزنم ولی زنگ نزده و  جواب نداده حالا من چکار کنم نمیخام زندگیمو از دست بدم از طرفیم میخام شوهرم پشیمون بشه البته بگم بار اولش نیست ک منو بیرون میکنه هر بار خودم برگشتم حالا چ راهی برم حالش جا بیاد و بیاد اشتی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما هیچ راهی نداری وقتی خودش نمیخواد و بار اولم نیست....برگشتن و اشتیش به چه قیمتی؟خرد شدن خودت...حرمت ها که کنار بره دیگه هیچ چیز مثل اول نمیشه.

انه...تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...😍
من هنوز دوسش دارم چجوری،کنار،بیام

میدونم سخته خیلی...اگه همسرت اصلاح پذیره که خب تلاش کن ولی وقتی اون قدمی واست بر نمیداره انگیزه ای نمیمونه...خودتو دوس داشته باش واسه خودت ارزش قایل شو عزیزم به این فکر کن تو لایق بهترینایی حقت از زندگیت بیرون انداختنت از خونه نیست...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز