2789
عنوان

نی نی

98 بازدید | 11 پست

سلام دوستای گل وقت بخیر معذرت میخوام من مشکلمو نصف شبی بهتون میگم

یه دختر ۸ماهه دارم ۴سال ازدواج کردم مشکلی نداشتم ولی یخورده سختی کشیدم میرفتم دکتر مشکل نداشتم ولی باردار نمی شدم

من از اولین ماهی که دخترم بدنیا اومد معذرت میخوام رابطه داشتم جلوگیری نداشتم و بچمم شیر خشک میخوره واسم سوال بود چرا تو این ۸ماه من باردار نشدم آیا نرماله؟

کسی مثه من بوده ممنون میشم راهنمایی کنین

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره احتمالش هست .شایدم دلیلش چیز دیگه باشه ولی یکی از دلیلش میتونه همین باشه

میترسم باز به مشکل بخورم

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
خوبع ک من بودم تاحالاحامله بودم😂😂😂

دو بار بیبی چک استفاده کردم دعا دعا میکردم منفی باشه ولی منفی میشد تا یه ساعت غمگین میشم بعد شروع میکنم به رقص و قر😂😂😂😊😋

عایا حالته من نرماله

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
دو بار بیبی چک استفاده کردم دعا دعا میکردم منفی باشه ولی منفی میشد تا یه ساعت غمگین میشم بعد شروع می ...

فکنم داغونی پشمکام ریخت😐🤗😂دختره۸ماهه داری بازم بچه میخای فعلا همین بستته بگوخوب😡واییی😂😂😂🤗

دختری دارم ازخیابان بهارکوچه فروردین پلاک۳😍🥰🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز