2777
2789
عنوان

درد و دل:'(

115 بازدید | 16 پست

سلام،شبتون پر از مهر...

میخوام یه تیکه از زندگیمو بگم...

دخترا من تو داروخونه مشغولم و نسخه پیچی میکنم

از وقتی که کرونا اومد خانواده مخالفه رفتنه من به داروخونه شدن...یه شب که تو اتاق بودم مادرم و پدرخوندم اومدن اتاق باهام حرف زدم که داروخونه نرو ولی این حرف زدن به بحث کشید...پدرخونده میگف درِ خونه رو قفل میکنیم

میخواستن دره اتاق رو قفل کنن روم..کلی گریه..کلی بحث..ناچارن یه هفته نرفتم داروخونه،تو این یه هفته بازم بحث بود تو خونه که تا عید نباید بری،کلا شغل نسخه پیچی جوریه که فراره یعنی اگه یه مدت نری خیلی چیزا رو فراموش میکنی..بلاخره یه هفته تموم شد و..


شبِ قبل رفتن به داروخونه بازم بحثثثث ناپدریِ کلی باهام دعوا کرد،میگفت اگه بری سرکار دیگه خونه رات نمیدم..منو از خونه مادرم میخواست بندازه بیرون..کلی گریه..فقط از خدا کمک میخواستم،کلیییی دعوااااا کلی بحث

من اگه میخواسنم برم سره کار کلیییی مراعات میکنم،دستکش،ماسک،کلی ضد عفونی کننده..یکسره داروخونه رو ضد عفونی میکنیم

مگه میشه ادم شغلشو بزاره کنار

اخه تاکی؟معلوم نیست کرونا تا کی باشه تو کشورمون

مگه میشه شغلمونو تعطیل کنیم؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

داروخونه تا16 ام این ماه تعطیله

بازم داره ندای اینو میده که نزاره من برم سره کار

همش تو گوشِ مامانم میخونه که نزار بره

همش دعوا میکنه تو خونه باهامون

نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم



نه نميتوني شغلتوكنار بزاري..ولي ه روز كه برميگردي دوش بگير و لباساتو تو حياط يا بلكن آويزون كن هوا ب ...

بخدا همینکارو میکنم،خیلی مراعات میکنم ولی نمیفهمه انگار هرچی میگم بازم حرفِ خودشو میزنه

اون روزی برگشته میگه میدونم تا چند روزه دیگه قراره دعوا باشه تو خونه با یه لحنی میگفت

منم خودمو زدم به نشنیدن...از الان واسه چند روزه اینده داره تصمیم میگیره انقد انرژی منفیه

توروخدا کمکم کنید چجوری باهاش رفتار کنم

بخدا خسته شدم

کاش بابای خودم زنده بود...تنها آرزوم اینه...

انگار دنبال بهونه ست درسته؟؟

اره درسته،به فکره بچه های خودشه ولی جوری رفتار میکنه جلو مامانم که مثلا به فکره منه

اخه مشخص نیست کرونا کی تموم شه

امروز اخبار میگفت شاید تا سالِ اینده هم این ویروس کمو بیش باشه تو ایران

نمیشه همش نشست تو خونه که


والا چي بگم من بودم بش محل نميدادم...سعي كن رو مادرت كار كني با زبون خوش و مهربوني توجيهش كني كه حرف ...

باهاش حرف نمیزنم 

خودش میاد حرف میزنه ولی تهش بحث میندازه 

نمونش امروز...

تنها راهت اينه كه نديد بگيريش...جوري كه اصلا وجود نداره طرف حساب تو مادرته،سعي كم مأذونو طرف خودت داشته باشي ،،يه كم چاشني اشك و آه و بي پدرش و اينا رو بش اضافه كن رو مادرت تأثير بزار

بهشت اجباری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز