شبِ قبل رفتن به داروخونه بازم بحثثثث ناپدریِ کلی باهام دعوا کرد،میگفت اگه بری سرکار دیگه خونه رات نمیدم..منو از خونه مادرم میخواست بندازه بیرون..کلی گریه..فقط از خدا کمک میخواستم،کلیییی دعوااااا کلی بحث
من اگه میخواسنم برم سره کار کلیییی مراعات میکنم،دستکش،ماسک،کلی ضد عفونی کننده..یکسره داروخونه رو ضد عفونی میکنیم
مگه میشه ادم شغلشو بزاره کنار
اخه تاکی؟معلوم نیست کرونا تا کی باشه تو کشورمون
مگه میشه شغلمونو تعطیل کنیم؟؟؟