shilanshaho مدیر عضویت: 1396/10/25 تعداد پست: 2660 عنوان کجایید | مشاهده متن کامل بحث + 11181 بازدید | 745 پست @مااادر @گلبوته__خانوم @_مریم_گلی @فریماه۶۹ کسی چه می داند شاید جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست 1398/12/27 | 00:26 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
غزالهبانوووو عضویت: 1398/06/30 تعداد پست: 1161 بچه ها مگه روز چهارشنبه سوری هفت سین میچینن؟؟ عشق اول اونی نیس که اول از همه اومده....اونیکه از وقتی که اومده دیگه هیچی نمیتونه جاشو تو قلبت بگیره😍😍😇😇
دنیامی عضویت: 1396/08/02 تعداد پست: 1077 مرسی عزیزم انشالله دامادی پسرت😘❤ ای جان اگه پسر باشه که پدر شوهرم به بزرگترین حسرت زندگیش پایان دا ... ممنون گلم انشالله🙏😘😘😘
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 خوبی ؟ جات خالی بود .چند بار خواستم صدات کنم ابی نمیشد فدات عزیرم مرررسی ک بیادم بودی چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟
00onlygod عضویت: 1398/04/17 تعداد پست: 3619 @تامارا۹۸ @دنیامی @ویشکا98 &nb ... قهلم باهاتون پس من چی😭
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 @کاروعمرم مریم من از خوشحالی خبر بارداریتو ب شوهرم دادم خخخخمیگفتم منم نی نی میخوام مبگف بخاب گفتم این همه میخابم هیجی ی هیچی چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟
مااادر عضویت: 1397/08/28 تعداد پست: 3885 مریم من از خوشحالی خبر بارداریتو ب شوهرم دادم خخخخ میگفتم منم نی نی میخوام مبگف بخاب گفتم ای ... عزبزم ایشالا قسمت شماهم بشه
_مریم_گلی عضویت: 1398/05/02 تعداد پست: 4452 مریم من از خوشحالی خبر بارداریتو ب شوهرم دادم خخخخ میگفتم منم نی نی میخوام مبگف بخاب گفتم ای ... 🤣🤣🤣🤣🤣ای جونمممممانشالله به زودی شما و زهره خبر بارداریتون رو بدین❤🌹 " عشق جان " ؟ خوش به حال من 😍 که تو جان منی❤💋
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 من باچن روزتاخیری حس حاملگی داشتم آخ چقد شیرین بود چقد ناز میکردم پریود شدم همش ریخت بهم خخخ چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟
کاروعمرم عضویت: 1398/07/03 تعداد پست: 79 دیدید منو دیگه یادتون رفته از دیشب هی میرم رو اسم مریم میبینم نزده 😒😒😒😒😒
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 🤣🤣🤣🤣🤣ای جونممممم انشالله به زودی شما و زهره خبر بارداریتون رو بدین❤🌹 فدات عزیزدلم چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟
نیایشی عضویت: 1398/04/15 تعداد پست: 247 مرسی نفس😘🌹 گررررررریه میکردم در حد عررررر🤣🤣🤣🤣 آقامون اونموقع خود دار و سکوت ؛ ولی الان یه مق ... ای جانم.مطمین باش الان تودلش قندآب میشه
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 وااای من بودم اون لحظه یکم خیره نگاش میکردم و با دو زانو میوفتادم رو زمین و سرمو رو به آسمون میکردمو ... من اگه بودم عررر میزدم خداییش خیلی زوره چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟
نیایشی عضویت: 1398/04/15 تعداد پست: 247 خیلیییی من مشکل آشپزی ندارم خونمم سریع جمع و جور میکنم اما من امسال تصمیم داشتم تنقلات و شی ... اینه که میدونم ماشاا..کدبانویی وزرنگ.ولی باهمین منظوربراخریدکه بایزکلی رعایت بهداشت بشه واصلارعایت کنن خودشون یاخدای ناکرده بیمارنباشن ولی هنوعلایمش معلوم نباشه
زلوفن عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 916 اره ممنون میشم بهم بگی کی بوده اگه خودش دوسداره بهم بگو مریم جونمن همینجوری بودم سرد بیحال داغون بودم موقع چای شیرین باخوردن دارو ومرتب شدن پری عاالی شدم چه روز خوبیه امروز مگه نه؟؟