2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سابقه ی تاخیر داری؟؟

 اگه اره که هیچی صبر کن بیاد 

اگه نه، اول آزمایش بده درصورت منفی بودن برو دکتر تا پروژسترون بده و پریود شی

  وقتی از دست کسی ناراحتی به خدا نسپرش، خدا بخشندس ازش میگذره؛ ترجیها خودت "پارش" کن😈حالِ ما خوب‌ است ، فقط طاقتمان طاق شده #کرونا  
سابقه ی تاخیر داری؟؟  اگه اره که هیچی صبر کن بیاد  اگه نه، اول آزمایش بده درصورت منفی بو ...

پنج ماه منظم شده بود یه روز عقب و جلو میشد ولی نه ۸روز

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
پنج ماه منظم شده بود یه روز عقب و جلو میشد ولی نه ۸روز

علائم چی داری؟؟

سنگینی سینه؟خوابالودگی؟ضعف؟؟ تهوع صبح گاهی؟ حس طعم آهن؟ دلدرد پریودی خیلی ملایم؟ ترشحات زیاد؟ داغی بدن؟ 

  وقتی از دست کسی ناراحتی به خدا نسپرش، خدا بخشندس ازش میگذره؛ ترجیها خودت "پارش" کن😈حالِ ما خوب‌ است ، فقط طاقتمان طاق شده #کرونا  
علائم چی داری؟؟ سنگینی سینه؟خوابالودگی؟ضعف؟؟ تهوع صبح گاهی؟ حس طعم آهن؟ دلدرد پریودی خیلی ملایم؟ تر ...

داغی بدن دارم.سینه درد دارم.چند روزه دردهای پریودی دارم طوریکه هر لحظه احساس میکنم الانه که پریود بشم.ترشح کم دارم.تکرر ادرارهم گاهی

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
داغی بدن دارم.سینه درد دارم.چند روزه دردهای پریودی دارم طوریکه هر لحظه احساس میکنم الانه که پریود بش ...

خب پس آزمایش بده عزیزم انشالله که بارداری

  وقتی از دست کسی ناراحتی به خدا نسپرش، خدا بخشندس ازش میگذره؛ ترجیها خودت "پارش" کن😈حالِ ما خوب‌ است ، فقط طاقتمان طاق شده #کرونا  
خب پس آزمایش بده عزیزم انشالله که بارداری

میگم دو روزهم صبر کنم بشه ده روز شاید پریود شدم...انقد بی بی چک منفی دیدم دیگه حس و حال آزمایش و ندارم.میگم شاید اینبار هم پریود شدم

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
میگم دو روزهم صبر کنم بشه ده روز شاید پریود شدم...انقد بی بی چک منفی دیدم دیگه حس و حال آزمایش و ندا ...

هر جور صلاح میدونی عزیزم ولی مراقب خودت باش و فعالیتتو محدود کن

  وقتی از دست کسی ناراحتی به خدا نسپرش، خدا بخشندس ازش میگذره؛ ترجیها خودت "پارش" کن😈حالِ ما خوب‌ است ، فقط طاقتمان طاق شده #کرونا  
مرسی عزیزم لطفاً برا چشم انتظارا هم دعا کنید خیلی ممنون میشم

حتما عزیزم😘

  وقتی از دست کسی ناراحتی به خدا نسپرش، خدا بخشندس ازش میگذره؛ ترجیها خودت "پارش" کن😈حالِ ما خوب‌ است ، فقط طاقتمان طاق شده #کرونا  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز