2777
2789
عنوان

نوزاد

99 بازدید | 11 پست

سلام دخترم ۶ ماهشه روی پاهاش و زیر پوشکش دونه زده مال گرمیه؟چیکارکنم خوب بشه

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر شیر مادر میخوره خودت گرمی نخور، اگر حریره بادام میدی شاید از اون باشه، وازلین داری بزن، زینک داری بزن، ان ان داری بزن، اینا پماده برای سوختگی، زیاد پوشکش نکن، اگر پوشک میکنی حداقل موقع خواب بزار آزاد باشه 

حریره بادوم میدم مال همونه فک کنم .ممنونم ازهمتون 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
راستی اگه غلط نمیزنه بدون پوشک بخوابونش جوجه رو یه دشکم بنداز زیرش راحتتتت

البته شبا نه ها چون دیش کنه سردش میشه همون یه ساعت که بین روز میخوابه

مگه چی میشد که بشه خدا جون....😔 
راستی اگه غلط نمیزنه بدون پوشک بخوابونش جوجه رو یه دشکم بنداز زیرش راحتتتت

چشم عزیزم همینکارومیکنم 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
البته شبا نه ها چون دیش کنه سردش میشه همون یه ساعت که بین روز میخوابه

اینم یه حرفیه گلم درست میگین باید توروز اینکارو کنم 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
اینم یه حرفیه گلم درست میگین باید توروز اینکارو کنم 

من بابام میگفت اینکارو اما تنبلی کردم الان که راه افتاده و نمیشه میگم کاش حداقل می زاشتم حال کنه بی پوشک 

چیه این پوشک واقعا

مگه چی میشد که بشه خدا جون....😔 
من بابام میگفت اینکارو اما تنبلی کردم الان که راه افتاده و نمیشه میگم کاش حداقل می زاشتم حال کنه بی ...

حالا من دیگ کلا روزی ۱ساعت میزارم بدون پوشک باشه

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز