بنظرم ارسلان خالی بهتره از انتخابت خوشم اومد خیلی اسم شیکیه
پاسخ افرادی که در کامنت ها فقط بدنبال دعوا، برنده شدن در بحث به هر قیمتی یا تحمیل عقایدشون به شما هستند رو ندهید چون حرف زدن با اینگونه افراد هیچ سودی برای دوطرف نخواهد داشت جز اینکه شما دو دستی آرامش خودتون رو به افراد انرژی خوار میدهید. با یک کارت کتابخانه بیش از گواهینامه رانندگی میتوانید به جلو حرکت کنید 📚 با افتخار یک وجترین هستم🥦 به مخلوقات خداوند عشق بورزیم 🙏 با حیوانات مهربان باشیم🐄🐖🐑🐅🐕🌳🌷🌳 دانشجوی علوم پایه ⚗️💊
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
حس بسیار بسیار عالی و مثبتی بهم دادی عزیزم ♥️❤️♥️❤️
هر دو خیلی زیبان.اسم پسر من آرتین چندوقت پیش تو پاساژ یه آقا پسرش رو صدا زد امیر ارسلان من خیلی خوشم اومد به همسرم گفتم کاش موقع اسم گذاری پسرمون این اسم رو هم مد نظر میگرفتیم
به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می گذردآنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند..لحظه ها عریانند.به تن لحظه خود، جامه اندوه مـپوشان هرگز…!!زندگی ذره کاهیست که کوهش کردیم زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم
اره وقعا مسخرس،یه مدت همه حلما بودن اسم که مد بودن نداره اون بچه یه عمر قراره زندگی کنه
وای اره واقعا . اسم باید برازنده باشه یک عمر با اون شناخته بشه. یکی از اقوام اسم دخترش گذاشت سما .الان میگه از اسم سما بدم میاد خب چرا یهو جوگیر میشین 🤪 بعد پشیمون