دوستان منو کسی ک دوسش دارم خب نزدیک 3 هفتست ک جدا شدیم یعنی اون خواست ک تموم کنه منم با اینک براش جون میدادم😔 ولی هیچی بهش نگفتم جلو دارش نشدم اصلا...ک با خودش نگه آویزونه اینا اون روز ی استوری گذاشته بود من ریپلی زدم دید ولی سکوت کرد چیزی نگفت...منم دیشب ی استوری گذاشتم ی متنه ریپلی زده و ی لایک گذاشته...میگین منم پی امشو سین بزنم سکوت کنم یا ی چیزی بگم؟؟ دلم خیلی پیششه😢 لطفا بهم راهکار بدین دیگ زیاد تو این موردا سیاست با دست پس بزن باپیش بکش ندارم...
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.