قاجاری مدیر عضویت: 1398/09/30 تعداد پست: 310 عنوان طلا | مشاهده متن کامل بحث + 229 بازدید | 40 پست خانما کلا چند گرم طلا دارید من۱۱۳ گرم 1398/11/16 | 17:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکه269 عضویت: 1398/05/11 تعداد پست: 2477 بابا ای ول خودتون به تنهایی طلا فروشی هستین نه من از دوران مجردیم هست بجز 17 گرمش
fatemeh6923 عضویت: 1394/08/24 تعداد پست: 3425 خوبه ک. چرا ناراحتی؟ چون فروختمشون برای خرید خونمون خدایاماراآن ده که آن به،ومگذارمارابه که ومه!!!🌺به فرموده حضرت آقا:دربیت المقدس نماز خواهیم خواند.ان شالله به زودی🌺🤲
متینااا عضویت: 1397/03/07 تعداد پست: 284 جاری من بالای یک کیلو داره هر چقدرم طلا داشته باشه اون دنیا بهش میگن چقدر نماز خوندی نمیگن چند کیلو طلا داشتی تازشم چیزی از طلاها نمیتونه با خودش ببره 😊😊😊 دوست
7saghi عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 1113 چون فروختمشون برای خرید خونمون خونه ک بهتره. قیمتشم بالا رفته. بازم میخری
sevdau6 عضویت: 1398/10/08 تعداد پست: 463 هر چقدرم طلا داشته باشه اون دنیا بهش میگن چقدر نماز خوندی نمیگن چند کیلو طلا داشتی تازشم ... قشنگ میمونه به ورثه ها خرج میکنن و حال
7saghi عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 1113 هر چقدرم طلا داشته باشه اون دنیا بهش میگن چقدر نماز خوندی نمیگن چند کیلو طلا داشتی تازشم ... بالاخره این دنیاش تامینه. اون دنیا هم خدا بزرگه!
sevdau6 عضویت: 1398/10/08 تعداد پست: 463 از هر چی چنتا داشتم البته الان فروختمشون الان شاید۶۰.۷۰گرم داشته باشم بازم خوب داری که انشالله بازم میخری
متینااا عضویت: 1397/03/07 تعداد پست: 284 بالاخره این دنیاش تامینه. اون دنیا هم خدا بزرگه! حالا من یه چیزی گفتم تو حرص نخوری 😂😂😂😂 دوست
sevdau6 عضویت: 1398/10/08 تعداد پست: 463 بالاخره این دنیاش تامینه. اون دنیا هم خدا بزرگه! عزیز تامین که به طلا نیست همین که زندگی ارام داشته باشی و دلخوشی بزرگترین نعمته وگرنه کسی با طلا زیاد داشتن خوشبخت نمیشه
متینااا عضویت: 1397/03/07 تعداد پست: 284 عزیز تامین که به طلا نیست همین که زندگی ارام داشته باشی و دلخوشی بزرگترین نعمته وگرنه کسی با طلا زیا ... بنظر منم سلامتی بهترین نعمتی هست که خدا میتونه به بنده هاش بده دوست
sevdau6 عضویت: 1398/10/08 تعداد پست: 463 بنظر منم سلامتی بهترین نعمتی هست که خدا میتونه به بنده هاش بده و خشحال و سالم و ارام زندگی کردن
7saghi عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 1113 عزیز تامین که به طلا نیست همین که زندگی ارام داشته باشی و دلخوشی بزرگترین نعمته وگرنه کسی با طلا زیا ... درست میگین، خداروشکر منم کم و کسری ندارم. ولی اون مثل ریگ پول خرج میکنه، روزی چند میلیون کار یک ثانیه شه