2777
2789
عنوان

ینی چی؟؟

267 بازدید | 45 پست

آزمایش دادم پرولاکتینم بالاس . اقدامم. لتروزول دوفاستون بهم داد. چرا قرصی نداد ک پرولاکتینم بیاد پایین؟کلی پول آزمایشام و سونوم شد الان ی دونه لتروزول داده ینی چی اخه . لتروزول چ ربطی ب پرولاکتین داره

میشه برای پسردارشدنم ی صلوات بفرستید 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره قرص پرولاکتین کابرگلین یه همچین چیزی اسمش

نمیدونم چرا نداده . چیکار کنم؟الان چن دوره اس لتروزول میخورم


میشه برای پسردارشدنم ی صلوات بفرستید 
من ک ۱۰۰ دادم 

دفاستون هم هورمونیه ،بخاطر پرلاکتینه که تنبلی داری ،منم اینطوری بودم ،دکتر کابرگولین داده بود ی دونه در هفته میخوردم خداروشکر خوب شدم پریودادمم منظم شده بعد از ۸ماه هنوزم خوبم ولی بچه دار نشدم ب منم این قرصای شمارو نداده برای تخریک تخمدان

دفاستون هم هورمونیه ،بخاطر پرلاکتینه که تنبلی داری ،منم اینطوری بودم ،دکتر کابرگولین داده بود ی دونه ...

نه من پریودام منظمن ولی پرولاکتینم خیلییی بالاس مشکل دیگه ای ندارم . تنبلی ام دارم . والا دیگه خسته شدم از بس قرص خوردم و منتظر موندم . حالا دکتربیشعورم قرصی نداده برا پرولاکتینم


میشه برای پسردارشدنم ی صلوات بفرستید 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز