2789
عنوان

قهوه

80 بازدید | 4 پست

من هر قهوه ای میخرم  باز بوی اونیکه دوس دارم‌نیست 

بیایید بگین چه قهواهی میخرین و چجوری دم‌میکنین 

من ب ا هر ۱قاشق پودر قهوه ۱فنجون قهوه خوری اب +۲تاشکر  

من سری اخر دادم ۴نوع قهوه اسیبا کردن باز بد نیست ولی باب میلم نیست

قهوه ترک مدیوم فله ای تازه میگیرم.

یه قاشق قهوه یه شات آب یخ و نصف ق غ شکر و یذره هم می‌زنم میزارم رو گاز خامه که داد کف کرد کفشو آروم برمیدارم می‌ریزم فنجون جوش ریز که زد همونجا از حرارت برمیدارم می‌ریزم فنجون. 

فقط خدا ...
قهوه ترک مدیوم فله ای تازه میگیرم. یه قاشق قهوه یه شات آب یخ و نصف ق غ شکر و یذره هم می‌زنم میزارم ...

دقیقا منم‌اینکارو میکنم حالا کف یا خامه قهوه ای هم که دم‌میکنم زیاده ولی مثل بیرونیا نمیدونم چرا بوش اکنطور نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مارک یاکوبز یا چیبو 

این دو تا رو میگیرم 

به فله اعتماد ندارم 


Jacobs سبز روشن خوش طعمه )آبیش رو پیشنهاد نمیکنم(


Tschibo هم خوبه

از یه ایرانی پرسیدند واحد پول شما چیه؟ گفت موقع بدست آوردن ریال موقع خرج کردن تومن موقع رشوه دادن میلیون و موقع اختلاس میلیارد    

همکارم از نزدیک تئاتر شهر میگیره خیلی عالیه همه نوعش.

کاربر آقا / وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ/ چارچوب‌های اخلاقی و رفتاری: منطق، رعایت اصول اخلاقی، پرهیز از نگاه جانبدارانه و اظهارنظرهای متعصبانه و احترام متقابل
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز