2777
2789
عنوان

چیکارکنم

200 بازدید | 32 پست

چطوری خیانت شوهرموفراموش کنم دارم دق میکنم 2ماه پیش بهم خیانت کردولی هرکاری میکنم یادم نمیره خیلی هم دوستش دارم نمیتونم طلاق بگیرم همش احساس میکنم دوباره خیانت میکنه بهم 

این حست طبیعیه ولی کمتر خود خوری کن(با فکرای مثبت و سرگرمیهای دونفره) به مرور زمان اتیشت خاکستر میشه 

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو از بچه های کوچیک همه چیرو یاد بگیر اگه دوستش هم خطایی کرده باشه بهش فزصت دوباره رو میده وباهاش بازی میکنه مگه ما بزارگ ترها چه چیزی کمتر از اونا داریم که این کارو انجام ندیم

این حست طبیعیه ولی کمتر خود خوری کن(با فکرای مثبت و سرگرمیهای دونفره) به مرور زمان اتیشت خاکستر میشه ...

مبترسم دوباره خیانت کنه ولی خودش قسم میخوره

مبترسم دوباره خیانت کنه ولی خودش قسم میخوره

ترس برادر مرگه خودتو قانع کن که راست میگه 

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
سعیت رو کن ازش جدا شی اگه تواناییش رو داری. یک بار خیانتکار تا ابد خیانتکار.

وااااا 😳 خو خیلی اینجوری بوده که تازه بعد از خیانت و فهمیدن به اشتباش زندگیشون شیرینتر از قبل بوده و توجه شون به قبل بیشتر

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
اگه خودت استبهی رو بکنی باید همسرت سریع ازت جدا شه  انسان جایزالخطاست

من؟ من تک-زوج هستم اما بیشتر مردان نیستن. اگه همچین خطایی کردم حق داره ازم جدا شه.

این خطای یک باری نیست، بیشتر مردان حرمسرا می خوان.

اخه نمیتونم خیلی دوست دارمش

خوب میکنی خوااااهرم تو به خودت و دوست داشتنت و قلبت فک کن و حال خودت و خوب کن ،قوی باش در برابر مشکلات👌

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز