2777
2789
عنوان

غذا

87 بازدید | 19 پست

ازهمه غذاها خسته شدم دلم یه غذای جدیدمیخواد اما وایه دفه اول هم ریسکش بالاس ک ضایقمون بپذیره یاته همش قیمه ،قورمه ماکارانی مرغ ابگوشت غذاهایی ک مرغ داشته باسه شوشوهه نمیخوره خیلی کم غذای خوشمزه دارین دستورشوبدین هم واسه ناهار هم شام

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐

یه دفه ناردون درست کردم مستقیم بیرون ریختم برنج خالی خوردیم یه بارم بادمجون شکم پر شمالی اصلا نتونستیم بخوریم 

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این بادمجون شکم پره نمیدونم میپزین یا نه غذای راحتیه بامجونارو سرخ میکنی با حرارت کم مواد ماکارونی م ...

مدل شمالیشو درست کردم ک رب انار و گردو داره ولی اصلا نخوردیم

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐

یه غذای متنوع کلا مثلا چی؟؟؟؟؟امروز قرمه سبزی هارو دلم نمیخواس بخورم😣چرااینجوری شدم 

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐
مدل شمالیشو درست کردم ک رب انار و گردو داره ولی اصلا نخوردیم

اون که عالیه.مگه چه جوری درست کردید.واسه کجایید؟

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    
اونو مادر شوهر خواهرم میپزه خیلی عالی میشه که من عاشقشم ..ولی اینو که من گذاشتم همه ذایقه ای میپسنده

جالبه مااصلا نتونستیم بخوریم 

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐
مشهدیم ولی ازیه شمالی دستورشوگرفتم

به خاطر ترشیش نپسندیدی؟؟

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز