2789
عنوان

نامزدم

319 بازدید | 31 پست

سلام دوستان من ی کاربرقدیمی ام البته اما بخاطر درس و اینا گوشی و گذاشتم کنار و رمزمو فراموش کرده بودم دوباره دیشب ثبت نام کردم

اونقد سوال توذهنم هس خواهش میکنم راهنمایی کنین

من اکثر اوقات توبرخورد اول با دوستای همسرم استرس دارم

الان دقیقا همسرم تماس گرف گف فردا شب قراره بریم خونه دوستش ی دوستش تازه ازدواج کرد قراره خانوم اونم بیاد

امامن استرس دارم نمیدونم چرا 

واقعا دلیلشو نمیدونم لطفا راهکاربدین تجربیاتتونو بگین اینم بگم ک نامزدم عقد کردیم و اینک دوسندارم همسرمو محدود کنم واقعا حق داره رفتوامد کنه مشکل ازمنه

لطفا راهنماییم کنین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استرس چیه؟ 

برو خوش باش بابا

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊
مشکلی ندارن اما من استرس میگیرم تا حدی ک استرسم بروز میکنه

مثلا چه عکس العملهایی داری توی جمعشون 

تو قهرمان زندگیت باباته...من اگه خودمو ببازم دیگه زندگیم قهرمان نداره... پس خودتو با من مقایسه نکن!!!

بذارین ی چیزیو بگم...نمیدونم من حسودم یا حس شماهم هس

همسرم با خانم ایندوستش یخورده راحت

مثلا این سری برا ی مناسبت رفتیم بیرون ب اون خانم انگار بیشتر میگف چی میخوری و ...و اینک مثلا زنگ زد گف اره ایشون زحمتشو کشیده داره مراسم میگیره....بنظرتون من توهم زدم؟بخداهیچ مشکلی منو همسرم نداریم خیلی خیلی خوبیم این موضوع داره اذیتم میکنه

منم اینجوریم😂😂😂من صادقانه میگم استرس اینو میگیرم که نکنه خانوم اون دوستش بهتر باشه 😁😅

ن من همش میترسم شوهرم با خانم این دوستش ک دعوتمون کرده خیلی گرم بگیره ناراحت شم الان ک فک میکنم حس میکنم شاید ازین باشه

مثلا اگ رفتارشوهرمو ببینم با خانم دوستش گرم میگیره ناراحت میشم قیافم نشون میده ک ناراحتم 

اشتباه در اشتباه 

به هیچ مردی حساسیت بیش از حد نباید نشون داد چون بدتر میشن

خودتو کنترل کن یا اینکه یه جلسه از یه روانشناس مشورت بگیر

تو قهرمان زندگیت باباته...من اگه خودمو ببازم دیگه زندگیم قهرمان نداره... پس خودتو با من مقایسه نکن!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 2 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز