2777
2789
عنوان

😂عجب

219 بازدید | 14 پست

من فوبیا دندون پزشکی دارم هیچوقت نرفتم درست کنم از دیشب یه دردی گرفته دندونو 10 تا ژلوفن و مفنامیک اسید خوردم هی دعا میکنم زود تر برم دندون پزشکی فقط خوب شه شجاع شدم فعلا ببینم تا کی ادامه داره 😆امروز وقت کردم دعا کنید درد نداشته باشه 🙁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من کلا تو دندان پزشکی بزرگ شدم حتی یه بار بچه که بودم میخواستم برم کلاس اول میترسیدم از دندان پزشکی این قدر از دندان پزشکی ها فرار میکردم و مامانم دنبالم که آخرش بردنم بیمارستان بیهوشم کردن دندان هامو درست کردن  

البته خداروشکر دیگه نمی‌ترسم حتی یه بار جراحی هم مردم دهنمو 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲

بعدش برای معدت باید بری دکتر

کشتی خودتو که درد نداره

بی حسی هم یه لحظه است من با وجود لثه فوق العاده حساسم رفتم

زمانی حرف بزن که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد، و زمانی دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشد. #فرانسیسکو_کولوآنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز