2789
عنوان

درد لب

801 بازدید | 18 پست

سلام دوستان.پسرم سه سالشه.الان دو سه ماهه همش لبشو نشون میده میگه درد میکنه.دکترم بردم میگه چیزی نیست.بچه ها بعضی وقتا به یه چیزایی گیر میدن. ولی این دیگه گیر نیست ، بیچاره بهمن نصفه شبم بیدار میشه میگه لبم درد میکنه ،ویتامین آ و لبلو هم زدم فایده نداره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیش چه دکتری باید ببرم؟ پوست؟  قبلا پیش فوق تخصص کودکان بردم

ورم نکرده ؟ یا تغییر شکل داده باشه ؟  خشکی چیزی ؟  رنگش عوض شده باشه .  ؟  

اول ببر متخصص داخلی بعدش اون اگر لازم بود بهت متخصص خوب معرفی میکنه

ورم نکرده ؟ یا تغییر شکل داده باشه ؟  خشکی چیزی ؟  رنگش عوض شده باشه .  ؟   اول ...

آنقدر که خودش ور رفته یکم تغییر حالت داده،هی دست منو میگیره لبشو فشار میده به دستم که دردش کم بشه

مرسی فردا میبرمش حتما

آنقدر که خودش ور رفته یکم تغییر حالت داده،هی دست منو میگیره لبشو فشار میده به دستم که دردش کم بشه م ...

بیماری های لب معمولا مادرزادی ان . لب عضوی نبست که بیماری حاصی داشته باشه و قطعا تغییر شکل میده اگر بیماری وجود داشته باشه. ممکنه که دندون پنهان زیر این دندوناش داشته باشه . بچه داداش من تمام دندونای بالاش زیرشون یه دندون دیگه بود. خواهش گلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیرون رفتن

_hsarina | 15 دقیقه پیش

نه روز

نخود_فرنگی | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792