2777
2789
عنوان

توسل

257 بازدید | 29 پست

سلام دوستان 

وفات حضرت معصومه سلام الله علیه رو تسلیت میگم به هموت به خصوص به آقا امام زمان (عج). 

اونایی که منو میشناسن و از اول عضویتم همراهیم کردن در جریان تصادف و کما  و شفای من هستن .  من شفام رو  از خدا به شفاعت حضرت معصومه سلام الله علیه گرفتم. نفش کشیدن دوباره ام رو مدیون ایشون هستم . بانو خیلی بزرگوار هستن خیلی . امشب هم که شب عزیزی هست. امیدوارم همتون حاجت روا بشین . همه رو دعا کنید . من هم دعا کنید. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم شما که نظر کرده ای ما رو هم دعا کن .

انشالله عاقبت بخیر بشی گلم

(اسمم معصومه اس)                                                         صدای خنده های خدارا میشنوی؟؟؟صدایت را شنیده و به آنچه محال میپنداری میخندد !!!

کاش فردا تنبلی نکنم برم حرم 😭😭

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز