2789
عنوان

سرفه

60 بازدید | 7 پست

سلام حدود ٢هفتس پسر ٢سالم شبا كه تو خواب شير ميخوره (شير پاستوريزه با شيشه)بعد إتمام شير شروع ميكنه به سرفه .بردم دكتر گفت كه احتمالا گلوش التهاب داره سر همينه سرفه ميكنه ما هرچقدر از دكتر خواهش كرديم كه ي عكس بنويس كه از ريه بندازيم گفت اصلا ربطي به ريه نداره .پسرت مشخصه كه اين مشكلو نداره .بهش زاديتن خارجي داد و شربت سرفه .٥روز از مصرف داروهاش گذشته اما هنوز شير كه ميخوره سرفه ميكنه .البته اگه بنشونم و بهش بدم اصلا سرفه نميكنه چون دكتر گفت اين كارو بكن ولي الان يعني بعد گذشت چند روز خوابيده بهش شير دادم باز سرفه كرد .چرا تا بحال كه بهش خوابيده شير دادم اين مشكل نبود.لطفا راهنمايي كنيد خيلي نگرانم 

  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پسر منم شش ساله است خیلی سرفه میکنه پریشب بردیمش دکتر .گفت اصلا عفونت نداره گلوش.صبح بردمش متخصص اطفال گفت گلوش عفونت داره خیلی.پیش دکتر خوب ببر بچه رو بعضی دکترا هیچی سرشون نمیشه

             
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792