2777
2789
عنوان

جدایی

298 بازدید | 29 پست

جدایی خیلی پدیده عجیبیه!

یکی هست هست هست هست بعد یهو دیگه نیست!

یجوری نیست که انگار اصلا از اول نبوده!

انگار هیچوقت نبوده!

یجوری رفتار میکنه انگار اصلا خبر نداره یه زمانی تو زندگی تو بوده!

انگار که یه رویا دیده باشی!

انگار یه لحظه تو خیابون نگاهتون با هم برخورد داشته و تمام!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من این فکرو راجع به مرگ دارم. من هستم هستم یه دفه دیگه نیستم یعنی بدنم هست اما نیستم و این خیلی عجیبه

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
من این فکرو راجع به مرگ دارم. من هستم هستم یه دفه دیگه نیستم یعنی بدنم هست اما نیستم و این خیلی عجیب ...

آره دقیقا...

واسه همین بعضیا جدایی رو به مرگ تعبیر میکنند

از نیستی به هستی میای و بعد دیگه هیچوقت نیستی

دو نفر با هم تصمیم میگیرند و شروع میکنند، چطور یه نفر به خودش این حق رو میده که یه روز بی دلیل بگه ...

خب شاید طرف خیلی بد باشه. من دوس پسر داشتم قصدشم ازدواج بود ولی بددهن و فحاش بود دست بزن داشت بیکار بود رفیق باز بود و بابت اینکه من سرکار میرفتم شدیدا حرص میخورد و حسادت میکرد. اصلا برام مهم نبود چقد منو میخواد یه طرفه تصمیم گرفتم ولش کنم و کردم

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
خب شاید طرف خیلی بد باشه. من دوس پسر داشتم قصدشم ازدواج بود ولی بددهن و فحاش بود دست بزن داشت بیکار ...

در این مورد حق با تو بوده عزیزم و کار درستی کردی...

ولی ما هیچ مشکلی نداشتیم، کاملا با هم مچ بودیم، برنامه ریزی کرده بودیم

قبل از آشنایی با من افسردگی شدید داشت و تو این دو سه سال  باهم تونستیم بهش غلبه کنیم

خیلی حالش بهتر شد، مسیر شغلیمون و زندگیمون در بهترین حالت ممکن بود و به خوبی همدیگه رو درک میکردیم

یهو یه روز، بدون هیچ دلیلی... گفت دیگه تمومه!

در این مورد حق با تو بوده عزیزم و کار درستی کردی... ولی ما هیچ مشکلی نداشتیم، کاملا با هم مچ بودیم، ...

چه نامردی بوده. منم یکی از دوستام اینجوری بود چهارسال باهم بودن و یه دفه پسره با یکی از دوستای صمیمی دوستم ازدواج کرد و واقعا خیلی یه دفه شد

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز