2777
2789
عنوان

لک بینی

29 بازدید | 10 پست

سلام عزیزان.خیلی نگرانم میشه کمکم کنید؟یک هفته س فهمیدم باردارم.بامحاسبه خودم الان پنج هفته و سه روزم.فردا سونوگرافی دارم.اما کمی پیش ترشحات قهوه ای تیره داشتم.اما درد ندارم.خودمم تنهام.چیکار  کنم؟طبیعیه یا خطرناکه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استراحت کن شیاف سیکلوژست هم از دارو خونه بگیر شبی یدونه استفاده کن تا لکه بینی قطع بشه نگران نباش خی ...

آخه نمیتونم برم داروخونه.کسیم ندارم.دعام کن عزیزم

آخه نمیتونم برم داروخونه.کسیم ندارم.دعام کن عزیزم


من از اول بارداریم چندبار لکه بینی داشتم یک بارم خونریزی نترس توکل به خدا کن خدا خودش مواظب بچه هامون هست. این لکه بینیت هم دو سه روزه شیاف هم نزنی خودش قطع میشه فقط استراحت کن نترس

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

من از اول بارداریم چندبار لکه بینی داشتم یک بارم خونریزی نترس توکل به خدا کن خدا خودش مواظب بچه هامو ...

قربونت برم که دلمو آروم کردی.ایشالله به سلامتی نی نی تو بغل بگیری

سلام الان زوده خواهری بری سونو ، استراحت کن اگه لکه بینی ادامه داره شیاف سیکلوژیست خارجی ، موز و توا ...

دکترم نوشته عزیزم.تاریخ آخرین پریودیم بیست و دو مهر بود.

قربونت برم که دلمو آروم کردی.ایشالله به سلامتی نی نی تو بغل بگیری


ممنون عزیزم. همچنین شما ان شاءالله به سلامتی نی نی گلتو بغل بگیری بارداری تمامش استرسه درکت میکنم

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

ممنون عزیزم. همچنین شما ان شاءالله به سلامتی نی نی گلتو بغل بگیری بارداری تمامش استرسه درکت میکنم

مرسی گلم.بله قطعا همین طوره.خدا خودش به دل همه مون آرامش بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز