mamaneryhaneh مدیر استارتر عضویت: 1398/01/15 تعداد پست: 1018 عنوان لانه گزینی 163 بازدید | 6 پست سلام کسی تا حالا لکه بینی لانه گزینی داشته ؟چند روز بعد بی بی زدین؟باید واسه نماز برم غسل کنم؟ صلوووااااااات 1398/08/01 | 10:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryami007 عضویت: 1398/01/28 تعداد پست: 634 من این ماه اقدام کرده بودم ،الان سه روز لک دارم، نمیدونم چکار کنم😞 نمیدونم نماز بخونم یا نه
_آنابل_ عضویت: 1398/07/16 تعداد پست: 1190 چندم سیکل هستی برای باردار شدن من یک صلوات بفرست دوست خوب شاید گره کار منم باز شد 🤗 🤗
mamaneryhaneh مدیر استارتر عضویت: 1398/01/15 تعداد پست: 1018 منم دو روز لک میبینم نمیدونم چکار کنم توو نت زدم گفتم شاید واسه لانه گزینی باشه صلوووااااااات
mamaneryhaneh مدیر استارتر عضویت: 1398/01/15 تعداد پست: 1018 چندم سیکل هستی من بچه شیر میدم پری نمیشدم صلوووااااااات
_آنابل_ عضویت: 1398/07/16 تعداد پست: 1190 شاید داری پری میشی برای باردار شدن من یک صلوات بفرست دوست خوب شاید گره کار منم باز شد 🤗 🤗