ان شاالله براشما مثبت بشه اما مت هیچ کدوم مشگل نداشتیم ای یو ای کردیم ۳بارمنفی شد دقیقا این دردو داشتم که میزد به رون پام یایهو زیر دلم تیر میکشید الان دارم میرم ای وی اف.ان شااللخ شماباردارباشی.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من لاپراسکوپی کردم ی سقطم داشتم ...برام دعا کنید انشالا شماهم طبیعی بارداربشین دیگ چ علائمی داشتین ...
باز شما یه بارداری داشتی پس یعنی باردار میشی من اونم نداشتم.ممنون ان شاالله شماهم زود حاجت رواشی دیکه علاعم نداشتم کلا همین بود تو ای یو ای اخر ۴روز عقب انداختم ولی پری شدم.