2777
2789

من سزارین بودم ولی فکرکنم تا۱۰ یا۱۲روزبیفته دیگه

خانما برا خانه دارشدنم صلوات مرسی🌹اگه دلت برادست خط بچگیت تنگ شدبادست مخالفت بنویس🌹چقدرسخت تنگ ماهی بودن بشکنی قاتلی نشکنی زندانبان🌹  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارترمیشه بگی چندهفته زایمان کردی؟کیسه ابت پاره شد؟سخت بود؟

37

اره کیسه ابم.ب شدددت سخت بود.خیییلی بخیه خوردم.خدا لعنت کنه کسیو ک گف طبیعی میتونی😡😢 


37 اره کیسه ابم.ب شدددت سخت بود.خیییلی بخیه خوردم.خدا لعنت کنه کسیو ک گف طبیعی میتونی😡😢 

ازکجافهمیدی کیسه ابت پاره شد؟من همش استرس دارم کیسه اب پاره بشه خونم کثیف میشه

نفسم عمرم زندگیم وجودم دلخوشیم پاره ی تنم فقط پسرم.خاله هاصلوات میفرستین سالم وسلامت بیادبغلم؟حاجتتون روا😍😍
ازکجافهمیدی کیسه ابت پاره شد؟من همش استرس دارم کیسه اب پاره بشه خونم کثیف میشه

معلومه عزیزم.نترس.من فقط دعا میکردم کیسه ابم پاره شه

اولش برامن زیاد نبود.ولی رفتم دسشوییو اومدم خییییلی اومد تا بیمارستان

معلومه عزیزم.نترس.من فقط دعا میکردم کیسه ابم پاره شه اولش برامن زیاد نبود.ولی رفتم دسشوییو اومدم خی ...

همینجوری بی هوامیاد؟منظورم اینکه. تاسرویس نری نمیفهمی

نفسم عمرم زندگیم وجودم دلخوشیم پاره ی تنم فقط پسرم.خاله هاصلوات میفرستین سالم وسلامت بیادبغلم؟حاجتتون روا😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز