2789
عنوان

حرم

67 بازدید | 10 پست

سلام دوستان ...

امروز مراسم شیرخوارگان تو جرم امام رضا بود جاتون خالی ...

برای همتون دعا کردم و از خدا خواستم انشاالله حاجات همگیتون رو برآورده کنه....

امیدوارم زندگیهاتون روز به روز شاد تر بشه 

یاعلی

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 
انشاا... شما هم همیشه شاد و سلامت باشین😊

❤🙏🙏

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 

امروز حاج امیر کرمانشاهی سنگ تموم گذاشتن...

برای ظهور اقا خیلی دعاکردن امیدوارم مستجاب شه انشالله

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 
ممنون  لطفا برا منم دعا کن خواهش میکنم

محتاجیم عزیزدلم..

چشم حتما

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 
عزیزم میشه برای کار شوهر منم دعا کنی؟ با دوتا بچه چندماه بیکار انشاالله دعای شما بگیره و مشکل ما حل ...

انشالله لایق باشم‌ حتما فداتشم...

لطف داری شما...

نگران نباش خدا خودش همه‌چیرو درست‌میکنه بسپر به خودش

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 
چشمت سلامت خیلی ممنون حاجت روا شی ب حق علی اصغر    ان شاااله

😘😘😘😘

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک، علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکما السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز