2777
2789
عنوان

زایمان

62 بازدید | 3 پست

سلام خانمای عزیز.

من تاریخ زایمانم رو ۱۴ بهمن زدن و قراره پاییز ترم ۶ دانشگاه رو بگذرونم و ترم ۷و۸ فقط کاراموزی داریم.

امروز انتخاب واحد داشتیم و آخرین امتحانمون ۶ بهمن هست یعنی من تازه وارد ۳۹ هفته میشم اون موقع.من از یه طرف از خدامه که امتحانامو بدم بعد زایمان کنم چون تو دانشگاه ترم پایینی نداریم که این درسا برای اونا ارائه بشه بعدشم حس میکنم با بچه امتحان دادن خیلی سخته‌.حالا من میترسم تو هفته ۳۸ به بعد بخوام کارایی که باعث زایمان راحت تر میشه رو شروع کنم و زایمانم بیفته بین امتحانا.

میخواستم ببینم حالا غیر از پیاده روی و ورزش ها که انجام میدیم از قبل میشه کارای دیگه مثل از پله بالا و پایین رفتن و نزدیکی و اینا رو از بعد امتحانام شروع کنم؟؟به خدا همش تو فکرم😔

پیشرفت من تویی که میگذاری هر لحظه عاشق ترت شوم💖💑💖                                                                 
ببین امتحانت رو میتونی با استاد برداری یعنی بعداز امتحان از شما جدا بگیره .چون تو زایمان طبیعی ممکنه ...

آهان ممنون عزیزم یعنی از قبل باید بهشون بگم؟

پیشرفت من تویی که میگذاری هر لحظه عاشق ترت شوم💖💑💖                                                                 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آهان ممنون عزیزم یعنی از قبل باید بهشون بگم؟

اره با استادتون صحبت کن اگه امکانش باشه جدا ازتون بگیره به خاطر وضعیتتون چون من دیدم زایمان طبیعی اکثرا یه هفته جلوتر از تاریخ انجام میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز