2789
عنوان

عصبی😡

160 بازدید | 5 پست

خیلیییی کار بعضیاتون زشته تاپیک میزارید عکسم چطوره و تیپم چطوره و فلان بعد عکسو نمیزارید 

کلی ادم هی میگن کو کوو بعد شاید تو تاپیک چهار یا پنجم عکستون بزارید یا اصلا نمیزارید

مشکلتون با خودتون چیه چند چندید 

یا میگید ماجرای فلان کار میخوام بگم بعد تاپیک اخر شاید گذاشتید😪😒

عزیزم اونایی که منتظر عکس هستند مشکل خودشونه آنقدر بیکارن وقتشونو می زارن بریه عکس که بگن خوشکله یا نه من حتی تاپیکت زدم حداقل چند روز نسبت به اینجور تاپیکها بی اهمیت شن ولی عمل نکردن 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم اونایی که منتظر عکس هستند مشکل خودشونه آنقدر بیکارن وقتشونو می زارن بریه عکس که بگن خوشکله یا ...

ادم عصبیییی میشه😂چون این حرکات فقط از یه ادم عقده ای بر میاد !!

عزیزم اونایی که منتظر عکس هستند مشکل خودشونه آنقدر بیکارن وقتشونو می زارن بریه عکس که بگن خوشکله یا نه من حتی تاپیکت زدم حداقل چند روز نسبت به اینجور تاپیکها بی اهمیت شن ولی عمل نکردن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792