2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

زیاد استرسی هستی؟

ن اصن دوروز گرفتتم این سردرد دوتا دکتر رفتم سرمو امپول و قرص دادو گفت از سینوزیته ولی اصن هیچ اثری نداشت همون موقه دارو ها اثر کرد 

دارم روانی میشم از درد 

ن اصن دوروز گرفتتم این سردرد دوتا دکتر رفتم سرمو امپول و قرص دادو گفت از سینوزیته ولی اصن هیچ اثری ن ...

من نزدیک دوماهه اینطوریم یکی بخاطر روکینه یکی وقتی استرس میگیرم یعنی سرم میخواد بترکه درکت میکنم عزیزم خیلی بده احتمال اینم بده چربیت بالا باشه یا فشار خونت

ن اصن دوروز گرفتتم این سردرد دوتا دکتر رفتم سرمو امپول و قرص دادو گفت از سینوزیته ولی اصن هیچ اثری ن ...

برو پیش مغز و اعصاب اونا تشخیص میدن من خودم میگرن دارم تحت نظر مغز و اعصاب هستم اگه میگرن باشه بهت یه آمپول میدن سریع خوب میشی بعد هم دارو میدن کنترل ميکنن

خداوند شبان من است محتاج به هیچ چیز نخواهم شد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز