2789
عنوان

سپاهی

544 بازدید | 6 پست

سلام دوستان، یه سوال داشتم ممنون مبشم اگه کسی میدونه کمکم کنه

راستش من همسرم داره وارد بخش اداری سپاه میشه ینی میخواد بشه یک کارمند مهندسی ساده سپاه، بعد شنیدم افراد سپاهی خیلی ماموریت میرن و عید ها نیستن و غیره ، میخواستم ببینم همسر من که فقط کارمند میشه هم ماموریت های اینچنینی داره؟

و یه سوال دیگه اینکه میگن اگه کسی بخواد وارد سپاه بشه باید یک دوره اموزشی بگذرونه که چند ماهی طول میکشه خواستم بدونم این دوره رو حتی کسانی که کارمند میخوان بشن هم باید بگذرونن؟

اگه کسی همسر یا از اشناهاشون تو سپاه هستن و اطلاع دارن ممنون میشم کمکم کنن🙏🙏🙏

برای حل مشکلم یه صلوات مهمونم میکنی؟🤗🌸نه اسمم ساداته و نه متولد ۶۷ ام. متولد ۷۶ ام. فقط اولش همینجوری یه اسم گذاشتم که عضو سایت شم نمیدونستم نمیشه تغییرش داد🙄😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐😐😐😐😐😐

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

پووووف

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

حفاظت گفته  بگید چیزی نمیدونیم ،نگفتن بگید ،گفتن نگید

ترسیدم.😕پیام پاک کردم

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز