2777
2789
عنوان

چیکار کنم؟؟؟؟؟

50 بازدید | 6 پست

با جلو گیری مشکل دارم

دستگاه نمیتونم حساسیت دارم و مشکل قلب

قرص بیچاره ام کرده با حالت تهوع اش

ایا قرص باعث عفونت های واژن هست از وقتی خوردم عفونت گرفتم

برم همون امپول رو بزنم بهتره .یا قرص رو ادامه بدم

راه دیگه نداره

خب چرا از ک  ا  ن  د  و  م  استفاده نمیکنین؟

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آمپول بزنی شکم در میاری درضمن عفونت شدید بین پوست میگیری و اصلا خوب نمیشی جاریم‌آمپول زد و اینجوری ش ...

اره 

همسایه مون با امپول یائسه شد یعنی دیگه پریود نمیشد 

یکی دیگه هم با دستگاه عفونت کرد دیگه بچه دار نشد

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی ،ز بامی که برخاست مشکل نشیند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز