75samane مدیر استارتر عضویت: 1398/02/10 تعداد پست: 1231 عنوان گوشی 😭😭😭 118 بازدید | 6 پست چرا قیمت گوشی اینجوره یه گوشی a50میخوام بخرم یکی میگه ۳۱۰۰یکی میگه ۴۱۰۰چرا انقدر قیمتا مختلفه 1398/05/02 | 22:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tooska عضویت: 1398/01/21 تعداد پست: 27768 قیمتا متفاوته برو بازار چهارسو یا بازار موبایل ایران اونجا چنتا مغازه بپرس بعضیام ریجستری از قبل شدن یعنی قاچاقنو ارزونتر یا گارانتیاش معتبر تره ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.
fatemaفاطیما عضویت: 1398/02/17 تعداد پست: 12301 هن 😐 من ماه پیش خریدم 4.400 چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی تا هستی خوش باش
75samane مدیر استارتر عضویت: 1398/02/10 تعداد پست: 1231 هن 😐 من ماه پیش خریدم 4.400 زمانیکه خریدیش ربجستر شده بود یا بعد از خرید ربجسترش کردی
fatemaفاطیما عضویت: 1398/02/17 تعداد پست: 12301 زمانیکه خریدیش ربجستر شده بود یا بعد از خرید ربجسترش کردی شده بود چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی تا هستی خوش باش
sh_i_va عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 314 هن 😐 من ماه پیش خریدم 4.400 سلام ببخشید گوشی شماa50است؟؟من میخوام بخرم خوبه؟؟تورو خدا راهنمایی واقعی بکنید یکی میگه خوبه یکی میگه بده