2777
2789
عنوان

شغل

| مشاهده متن کامل بحث + 477 بازدید | 92 پست
تو هر کاری اشنا و وارد داشته باشی پیشرفت میکنی منطورم اینه بالاخره از تجربهاشون استفاده کرده و همون ...

اره چون برادر زن هاش هر دوتاشون پخش کلی شال و روسری اصفهان رو دارن پدر زنش هم مغازه داره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😑کدوم کشورین؟ والا من دوربینم رو ۳ تومن خریدم عالیههههههه  مگه لنز ماکرو میخواین بخرین

۳ تومن😶😶😶واقعا میگی؟من واس کلیپ اسپرتم که رفتم میگفت دوربینمو ۲۵ تومن خریدم،چطور میگی ۳ تومن😕

👩❤️👨

❤😍بدبختی اینه لب تابم سوخته تو این گرونی ندارم بخرم یکی دیگه😐😐 وگرنه فتوشاپ و اینا بلدم  م ...

من عکسمو دادم یه عکاسی معروف یعنی گند زد کارش افتضاح بود،گفتم با گوشیم ادیت میکردم بهتر میشد

ولی این خانمه که مجردم هست کارش عالی،عکسمو خیلی خوب درست کرد

😑کدوم کشورین؟ والا من دوربینم رو ۳ تومن خریدم عالیههههههه  مگه لنز ماکرو میخواین بخرین

عزیزم دوربین 5D خریدی ۳ تومن؟ چه حرفایی میزنیا 

دوربین من ۷ میلیونه دوربین من در مقابل دوربینای اتلیه ای که توش کار میکنم هیچه 

اگه لوازم خوب نخری برای اتلیه خیلی مشتریات کم میشن چون عکاسی شغل رقابتیه و همیشه حق با اوناییه که امکانات بیشتری دارن

فکر کردی اتلیه زدن به همین راحتیاست؟ اگه عکاسایی مثل ما درامد داشتن چرا امشب از عروسی و لباس گله کردی؟ 

در حالی که صاحب کار من مدل به مدل میپوشه و صداش عین ما درنمیاد

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
از کجا میگرفتی؟ چه سالی؟

سال گذشته،من بار اول تولیدی مشهد گرفتم،بعد گرگان،بعد اصفهان،کیفیت کار اصفهان بهتر بود اوایل دستی ۷تومن میگرفتم ولی بعد دیگه دستی ۱۵شده بودن،ولی باز نسبت به بازار خیلی خوب بود

تولیدی ها تهران فکر کنم از همه جا بهتر باشه،

۳ تومن😶😶😶واقعا میگی؟من واس کلیپ اسپرتم که رفتم میگفت دوربینمو ۲۵ تومن خریدم،چطور میگی ۳ تومن😕

والا من میگم کارم اینه

این خانم فکر میکنه من دارم خالی میبندم و داره انکار میکنه 

حالا عکاس شما اون دوربینو وقتی خرید که ارزون بود اون دوربین 

۵D هستش و حدود ۴۰ میلیون شده 

لنزشم خیلی گرونه که باید جدا بخره واسه دوربینش

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
نمیدونم باید چکاری انجام بدم واقعا نمیدونم

من خودم کارای هنری رو میپسندم،مثلا زیورآلات با رزین،یا ساخت تابلو با گلهای خشک و ...

برو تو سایت میدون یه عالمه پیشنهاد و اطلاعات هست


سال گذشته،من بار اول تولیدی مشهد گرفتم،بعد گرگان،بعد اصفهان،کیفیت کار اصفهان بهتر بود اوایل دستی ۷تو ...

من تهرانم یعنی میگرفتی تو خونه بعد از طریق کانال میفروختی؟

من دوسال پیش کانال تلگ رامی داشتم به ۲۵ هزار عضو رسونده بودم 

با تولیدیها بصورت انلاین کار میکردم و پورسانت میگرفتم و اصلا هزینه ای هم نکردم و اونا خودشون مستقیم پست میکردن خیلی خوب بود اما تمام وقتمو میگرفت و بقول شما بخاطر بچه داری و خانه داری و ی مشکلات دیگه کانامو فروختم

الانم که انقدر فی لتر کردن تل گرامو اصلا ارزش نداره ادم بخواد خودشو درگیر کنه ولی 

زندگی زیباست چشمی باز کن  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز