2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه علایمی داره ؟؟؟؟

یه پایه قبلش افتاده بود مرتب سره کلاس بی قراری و گریه می کنه ولی الان درسش خوب شده 

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

این کار درست نیست

بچه های اوتیستیک رفتارهایی دارن که معمولا جو کلاس رو به هم میزنه و انرژی زیادی از معلم میگیره( معلم های عادی آموزشی ندیدن برای رفتار و آموزش به این بچه ها)

در ضمن آموزشی که به بچه های عادی داده میشه در چند سال اول ابتدایی اصلا مناسب بچه های اوتیستیک نیست

معمولا تا کلاس پنجم تو مدارس خاص اوتیسم درس میخونن و کلاس ششم رو میارن مدارس عادی برای تطبیق  

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش