این کار درست نیست
بچه های اوتیستیک رفتارهایی دارن که معمولا جو کلاس رو به هم میزنه و انرژی زیادی از معلم میگیره( معلم های عادی آموزشی ندیدن برای رفتار و آموزش به این بچه ها)
در ضمن آموزشی که به بچه های عادی داده میشه در چند سال اول ابتدایی اصلا مناسب بچه های اوتیستیک نیست
معمولا تا کلاس پنجم تو مدارس خاص اوتیسم درس میخونن و کلاس ششم رو میارن مدارس عادی برای تطبیق