2777
2789
عنوان

شلخته😩😩

674 بازدید | 33 پست

خانما من خیلی شلخته ام.همیشه خونم کثیفه.اگرم تمیزش کنم دو روز دگ دوباره کثیف میشه.حالم از زندگیم به هم میخوره.یه چیز جالبم بهتون بگم من در عین شلخته بودن وسواسم دارم یعنی اگه بخام یه چیزی رو تمیز کنم صد بار باید با اب و شوینده بشورمش اخرشم خیالم راحت نمیشه ک تمیز شد یا نه این موضوع خیلی عذابم میده.لطفا راهکار بدین

اعتدلو یعتدلو اعتدال  

یا مهدی ادرکنی،،،،اگه کرونا باعث رنجش خاطر و ازار خیلیا نشه تعطیلی و حقوق گرفتن معلمها براشون عذابه،،عزیزان وقتی شماها بچه هاتون رو نمیفرستین مدرسه از ترس کرونا معلمها برن بست بشینن که چی بشه!!!چرا اینقدر حقوقشون ازارتون میده بابا بخدا حقشونه،،از حق کسی دیگه نمیزنن که بدن به معلمها

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انتظار داری بعد از دو روز دوباره بهم ریخته نشه؟

من صبح که از خواب بلند میشم تمیز میکنم شب که میخوام بخوابم از اولش هم بدتر شده.

البته اینکه دوتا وروجک هم دارم بی تاثیر نیست 🤔

صلح طَلَب ، اما جَنگ بَلَد😎💖 دوستان اگه اطلاعاتی راجع به شرایط وام مسکن میخواید بدونید اینجا نوشتم، امیدوارم به دردتون بخوره، به امید صاحبخونه شدن تمام هموطنانم🙏💖

خونه همه ما همین جوره اگه مث دسته گلم تمیزش کنیم بعد دو روز تمیز نکنیم بازم بهم ریخته میشه.

بدبختیش اینجاست که هر روز بایدهمون کارای تکراری رو انجام بدیم البته چون هر روز مثلا میخوایم دستمال بکشیم خیلی سریع و زود تموم میشه .

من همونیم که ناخواسته باردار شده بود🥴 تمام آینده رو فقط برای پسرش برنامه ریزی کرده بود و نمیتونست عضو جدیدو بپذیره😓 افسردگی گرفته بود هیچ جوری با بارداریش کنار نمیومد😖 دنبال دارو و روش های سقط بود😭،الان همون جنین ناخواسته به دنیا اومده 😊یه دختر به زیبایی و سفیدی فرشته ها🥰.اون روی شوهرمو با اومدن دخترمون بعد از ۸ سال زندگی مشترک تازه دیدم 😆جوری قربون صدقه ی دخترمون میره و تو آغوش میگیرتش که باورم نمیشه این مرد همون شوهر  خجالتی و کم عاطفه است که  به زبون اوردن احساساتش خیلی براش سخت بود😮،باشه. هر روز میگم خدایا هزار مرتبه شکرت که این فرشته کوچولورو به ما دادی(مادر بزرگ یکی از شاگردای دوسال پیشم بعد از دوسال بی اطلاعی از هم خواب دیده بود توی تاریکی توی یه خونه چراغ سبز روشن بوده از ادما میپرسیده این خونه کیه بهش میگفتن خونه خانم معلم طاهاست.مادر بزرگ طاها صبح بلند میشه به دخترش زنگ میزنه میگه مامان امروز حتما به معلم پسرت زنگ بزن احوالشو بپرس این خوابو دیدم حتما چیزی هست.تو اوج ناراحتی من و تصمیم جدیم برای سقط این خانم با تعریف کردن خواب مادر ساداتش منو از حماقتی که میخواستم بکنم منصرف کرد.دعای خیرم همیشه بدرقه راه عزیزان مادر بزرگ طاها خواهد بود.🌹💝(اگر به قدر یک جمله تونستید کسی را از خواب غفلت بیدار کنید دریغ نکنید شاید یک جمله شما زندگی بخشید به کسی💝💝💝💝) )الهی لحظه لحظه ی  زندگی تک تکتون  پر از اتفاقای ناخواسته شیرین و پر از ارامش مث شیرینی اتفاق ناخواسته ی ما باشه.        خداوندا به اندازه تمام هستی شکرت .                    

برو تاپیک پر بازدیده  دختر خاله چندش رو بخون. خود به خود زرنگ میشی 😂😂😂

صلح طَلَب ، اما جَنگ بَلَد😎💖 دوستان اگه اطلاعاتی راجع به شرایط وام مسکن میخواید بدونید اینجا نوشتم، امیدوارم به دردتون بخوره، به امید صاحبخونه شدن تمام هموطنانم🙏💖

صبح ک پا میشی دست  صورتتو بشور و موهاتو شونه بزن و بعد اهنگ بزار و بیفت به کارای خونه، بعد هم حین اشپزی همینکه ظرف کثیف شد فوری بشور، جایی از خونه بهم ریخت فورا جمع کن، شبا قبل خواب خونت رو عین دسته گل کن و بعد بخواب، روند همیشگیت این باشه

انتظار داری بعد از دو روز دوباره بهم ریخته نشه؟ من صبح که از خواب بلند میشم تمیز میکنم شب که میخوام ...

اخه من وروجک ندارم.هیچکی ام خونه رو کثیف نمیکنه.خودم کثیفش میکنم😩

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز